Inloop
Welkom
Het 250 jaar oude familiebedrijf De Bruijn Wijnkopers is een begrip in hun sector. Deze oudste zelfstandige wijnkoperij is van oorsprong dé specialist op het gebied van Franse wijnen, en voert tegenwoordig ook wijnen uit andere landen. Het bedrijf was al een tijd online actief, maar de verkoop en het delen van kennis gebeurde voornamelijk offline. Door de komst van covid ging de consument massaal online en de concurrentie paste zich razendsnel aan aan de veranderende marktbehoefte. Tijd voor een digitale transformatie. Na een zoektocht van een jaar is gekozen voor de Shopware-oplossing van ShopWorks, waarmee zowel horeca, retail als B2C wordt bediend. Wat betekende deze digitale transformatie voor het bedrijf? Hoe was de rolverdeling intern en extern? En wat zijn cruciale learnings die zijn opgedaan?
Hoe kun je heel eenvoudig een Shopware 6 Shop B2B klaar maken met een hoop handige functies door het gebruik van slechts één Plugin: De B2Bsellers Suite is ontwikkeld voor bureaus die uitgebreide B2B projecten moeten realiseren, van B2B shops tot B2B portals, en niet elke keer opnieuw de vaak benodigde functies willen ontwikkelen. Daniel laat zien wat er kan en hoe je het kunt gebruiken om alle processen te optimaliseren.
E-commerce manager Robin Bosschaert vertelt meer over de enorme groei in e-Commerce voor Skins Cosmetics. Van een boutique in de 9 straatjes in Amsterdam naar een online e-commerce platform. Welke stappen zijn er genomen? Hoe zorg je ervoor dat de offline experience uit de boutiques ook geïntegreerd wordt in het online platform? Welke transitie is er geweest en wat heeft dit voor invloed op de organisatie? Robin neemt je mee in de groei die het merk heeft doorgemaakt en deelt in haar verhaal enkele learnings.
Pauze
Als manager e-commerce en partner is Remco dagelijks bezig met de continue optimalisatie en doorontwikkeling binnen iUsed, SWOOP en de klantportalen/ e-commerce van de groepsbedrijven. Sinds de oprichting is iUsed uitgegroeid tot één van de grootste webshops, die refurbished hardware verkopen in de Benelux. Welke uitdagingen heeft Remco de afgelopen 10 jaar gezien? Wat zijn zijn learnings als het gaat om het opbouwen van een een groot e-commerce platform? Dit en meer hoor je op 26 januari.
A Beautiful Story bevindt zich in een mooie fase sinds de oprichting in 2007, van start up naar scale up. Dit zorgt op diverse niveaus in het bedrijf voor nieuwe vraagstukken. Tijdens de sessie licht Cathelijne Lania, founder van a Beautiful Story, een aantal uitdagingen toe. Eén van de vraagstukken betreft wat te doen met het huidige ecommerce landschap en de huidige Shopware5 webshop. Gaan ze de transitie maken naar Shopware 6 of stellen ze deze uit? Een spannend onderwerp waar ze jullie graag in meenemen.
Frank Bouwman neemt je mee in de trends op het gebied van e-Commerce.
mogelijk gemaakt door Hypernode
Zobacz agendę konferencji i dołącz do najbardziej interesującej Cię sesji.